۩ٱځــلے بـטּــﺂﺂتْ
السَّلـآآمُ عَ ــليْكُـمْ..||~
كَيِفَــكُمْ يَ بنووتآآتْ؟؟

إذأأ كُنْتــي عُضوةٌ فـ||ـأهلـاً بِيكي في المُنتدى||~
شَرفينـــآآ بالدَخوولْ .. و إِعْرَفــي أجْ ــدد أخْ ــبإإرُنا

إذآآ كُنْتي زآآئِرة فـ||أهلـاً و مَرْحَ ــباً فيِكِي في مُنتدآآنإإ أحْ ــلىى بنـآآـتْ||~

شَرِفينــأأ بالْتسجيــلْ في أُسْرأأتنــآآ..
رآآح نُحِبـكـْ كثيرٍ .. و رآآح تحبِينــآآ أيضاً
۩ٱځــلے بـטּــﺂﺂتْ
السَّلـآآمُ عَ ــليْكُـمْ..||~
كَيِفَــكُمْ يَ بنووتآآتْ؟؟

إذأأ كُنْتــي عُضوةٌ فـ||ـأهلـاً بِيكي في المُنتدى||~
شَرفينـــآآ بالدَخوولْ .. و إِعْرَفــي أجْ ــدد أخْ ــبإإرُنا

إذآآ كُنْتي زآآئِرة فـ||أهلـاً و مَرْحَ ــباً فيِكِي في مُنتدآآنإإ أحْ ــلىى بنـآآـتْ||~

شَرِفينــأأ بالْتسجيــلْ في أُسْرأأتنــآآ..
رآآح نُحِبـكـْ كثيرٍ .. و رآآح تحبِينــآآ أيضاً
۩ٱځــلے بـטּــﺂﺂتْ
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

» اهلـﯿڼ ﯾآإا . •||زائر ||• . آﺷﺗﻘڹـآ ڷڪ .. ﻳآ ﻟبىـآ ڨـﻟبـﮙ «

الرئيسيةبَوَابــتي .. }أحدث الصورالتسجيلدخول
مَرحَبــًآ بَكـﮯ فـﮯ مُنْتدى آحْ ــلـﮯ بَنآتْ .. تَشَرفنآ بزَيآرتَـﮎ .. نَتَمنـﮯ لكـﮯٍ أوقَآتْ سسَعيدةة ..  للدُخُول لٍصَفححه آلتبآدُلْ الـإعلآنﮯ هُنآآ
اعلآتنآ ~

ممنوع السرقة أو النقل

المواضيع الأخيرة
» ضحك
الحقووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونى بجد عاوزة مساعدة  Emptyالجمعة أكتوبر 04, 2013 7:06 pm من طرف زائر

» تغيير بآنر =))
الحقووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونى بجد عاوزة مساعدة  Emptyالثلاثاء يناير 08, 2013 12:29 pm من طرف زائر

» كيفُ حطيتوو ممنوع النسخخخخخخُ.......؟
الحقووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونى بجد عاوزة مساعدة  Emptyالثلاثاء أغسطس 28, 2012 9:44 pm من طرف X..وِيْـِنْدىِ..X

» تبادل اعلانى مع منتدى انا بنوتة
الحقووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونى بجد عاوزة مساعدة  Emptyالإثنين أغسطس 06, 2012 5:27 pm من طرف •«ΣĩŞš Ĕģ¥ρŤ»♥

» تبآدل ويآكووومـ
الحقووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونى بجد عاوزة مساعدة  Emptyالثلاثاء يوليو 24, 2012 10:25 pm من طرف •«ΣĩŞš Ĕģ¥ρŤ»♥

» ممكن اخر طلب
الحقووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونى بجد عاوزة مساعدة  Emptyالسبت يوليو 21, 2012 3:20 pm من طرف •«ΣĩŞš Ĕģ¥ρŤ»♥

» تبادل إعلاني مع منتدى GIRLS' JOY
الحقووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونى بجد عاوزة مساعدة  Emptyالأربعاء يوليو 18, 2012 8:35 pm من طرف •«ΣĩŞš Ĕģ¥ρŤ»♥

» آنتم طلبتو تبآدلً معنآ
الحقووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونى بجد عاوزة مساعدة  Emptyالأربعاء يوليو 18, 2012 6:10 pm من طرف •«ΣĩŞš Ĕģ¥ρŤ»♥

» انا زائرة هل من مرحب
الحقووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونى بجد عاوزة مساعدة  Emptyالخميس يوليو 12, 2012 12:13 am من طرف توتة الصغنتوتة

سَآعَةُ المُنْتَدَى

الحقووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونى بجد عاوزة مساعدة

كاتب الموضوعرسالة
???? 201
زائر
Anonymous

الحقووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونى بجد عاوزة مساعدة  Empty
مُساهمةموضوع: الحقووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونى بجد عاوزة مساعدة    الحقووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونى بجد عاوزة مساعدة  Emptyالسبت يوليو 31, 2010 12:06 pm

يا احبائى انا مسجلة اصلا فى المنتدى دة با سم سومة اصلا بس فى يوم بعمل تسجيل الدخول قعد يقولى كلمة السر او الاسم غلط فرحت دوست على نسيت كلمة السر ودة كلة عشان ارد على رسالة الاميرة الخاصة المهم بعد كدة جابلى كلمة سر جديدة ومنفعتش قعدت ادخل بيها ومش عاوزة تدخل فرحت سجلت تانى باسم سومة سو وعملت كلمة سر جديدة وبرضة موش عاوزة تدخل ارجوكم ساعدونى اعمل اية فية حل يا اميرة ساعدينى عشان نعرف نتراسل عالرسائل الخاصة وتعلمينى التظبيط فى المنتدى اة صح يا اميرة انا نسيت كلمة سر منتدايا كمان اعمل اية اعمل اية نسيت كلمة السر وانا مديرة المنتدى مصيبة سودة ساعدونى صحابى فى المشكلتين دول فى مشكلة منتدايا ومشكلة عضويتى ارجوكم ساعدونى
 [وحدهم المديرون لديهم صلاحيات معاينة هذه الصورة]
ملحوظة
انا كتبت سومة 201 علشان لما كتبت سومة بس قالى الاسم ماخوذ يعنى معنى كدة عضويتى لسة موجودة بس قولولى اعمل اية ارجوووووكم ساعدوووووووووونى صحاااااااابى [وحدهم المديرون لديهم صلاحيات معاينة هذه الصورة]
•«ΣĩŞš Ĕģ¥ρŤ»♥
|| مِِؤُسًسٌۃ المًِنُتَدٌى
•«ΣĩŞš Ĕģ¥ρŤ»♥

آلتَقْيِيمْ : 44
تاريخ الميلاد : 02/06/1998
العمل/الترفيه : مديرةٌ

الحقووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونى بجد عاوزة مساعدة  Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحقووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونى بجد عاوزة مساعدة    الحقووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونى بجد عاوزة مساعدة  Emptyالسبت يوليو 31, 2010 7:21 pm

يا قمر روحي الايميل بتاعك و شوفي كلمة السر اللي سجلتي بيها ايه
لو منفعش ابعتيلي كلمة السر الاصلية في اتصل بنا
•«ΣĩŞš Ĕģ¥ρŤ»♥
•«ΣĩŞš Ĕģ¥ρŤ»♥

مُساهمةموضوع: رد: الحقووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونى بجد عاوزة مساعدة    الحقووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونى بجد عاوزة مساعدة  Emptyالخميس أغسطس 12, 2010 4:15 pm

يا قمر سجلي بعضوية جديدة و انا هغير كلمة السر
بتاعت سومة و ابعتهالك على العضوية اوكي بس
ردي يا قمر انا كده ممكن احذف العضوية
????201
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: الحقووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونى بجد عاوزة مساعدة    الحقووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونى بجد عاوزة مساعدة  Emptyالإثنين أغسطس 16, 2010 8:35 pm

مشكووووووووووووووورة يا اموووورة انا بحبك كتير بس انا حذفت للاسف الرسالة الى كان فيها كلمة السر عشان اخوى المشاغب الصغير بيفتح الايميل ويشوف كلمة السر انتى طبعا عارفة الاخوات الصغيرين
بس انا هسجل بعضوية جديدة فى المنتدى بس قوليلى اقولك كلمة سر العضوية الجديدة ولا لا
واما بالنسبة لكلمة سر سومة فانا نسيتها خالص امورة وغيرتها كتير ونفعش كان نفسى افضل فى المنتدى دة برغم يغنى ان لسة جديد ومش مشهور اوى بس انا بحبة اوووى يمكن المنتدى الى انا عملتة مكنتش بدخلة وكنت بدخل المنتدى دة بس انا ينفع اسجل فى العضوية الجديدة باسم سومة ولا لا لو ينفع هسجل باسم سومة ولو ما ينفع هسجل باسم توتة وخلاص ماشى يا قمر ارجووووووووووكى تردى عليا

مع العلم انى اتاخرت فى الرد عشان مكنتش بعد على الكمبيوتر اصلا كنت مشغولة وكانت عندنا ظروف مكناش بنعد فى البيت مااااااااااشى يا قمر ارجووووو تسامحينى يلا شكلى طولت عليكى يلا باااااااااااااااااااااى
•«ΣĩŞš Ĕģ¥ρŤ»♥
•«ΣĩŞš Ĕģ¥ρŤ»♥

مُساهمةموضوع: رد: الحقووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونى بجد عاوزة مساعدة    الحقووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونى بجد عاوزة مساعدة  Emptyالإثنين أغسطس 16, 2010 9:41 pm

يا قمر متسجليش انا هبعت كلمة السر حالا على الايميل بتاعك
•«ΣĩŞš Ĕģ¥ρŤ»♥
•«ΣĩŞš Ĕģ¥ρŤ»♥

مُساهمةموضوع: رد: الحقووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونى بجد عاوزة مساعدة    الحقووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونى بجد عاوزة مساعدة  Emptyالأربعاء أغسطس 18, 2010 7:52 pm

تم حل المشكلة يغلق

الحقووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونى بجد عاوزة مساعدة
صفحة 1 من اصل 1